Oefenwedstrijd SV Someren / NWC Asten VR1 tegen Borussia Mönchengladbach

SV Someren VR1 (zon)

Borussia Mönchengladbach Vrouwen (zon)

6 augustus 2017 12:00

Vanmiddag heeft het dameselftal van SV Someren / NWC Asten VR1 een goede en nuttige wedstrijd tegen Borussia Mönchengladbach VR1 gespeeld.

Met de nieuwe vrouwen van NWC samen met de vrouwen van Someren een leuke vriendschappelijke wedstrijd gespeeld. Een nuttige wedstrijd, zodat de trainers de nieuwe speelsters en bekende speelsters een beetje konden beoordelen.

Het zal nog een hele klus worden om met deze hele grote speelstersgroep een indeling te gaan maken in welk elftal de meiden ingedeeld worden.

Maar er komen nog wat oefenwedstrijden, zodat dit toch wel duidelijk moet gaan worden voor de competitie gaat beginnen.

De kop is eraf… en we hopen nog heel wat leuke en goede wedstrijden met onze nieuwe SV Someren / NWC Asten Combinatie te mogen spelen.

Voor verslag: Trudy Hasselman.