Someren VR3 heeft een off-day en verliest met dubbele cijfers van MVC VR2

MVC VR2 (zon)

Vrouwen zondag, VR3, 6e klasse 07

26 maart 2017 10:00

MVC kwam enigszins met knikkende knieën naar Someren toe omdat we in de heenwedstrijd het de gasten erg moeilijk maakten. Na een 0 – 2 voorsprong in de rust werd het toch nog 4 – 2 voor de ongenaakbare titelkandidaat. Dat het vandaag totaal anders verliep was toch een welkome verrassing voor de gasten. Blijkbaar zaten onze dames al met hun gedachten bij het Fruhlingsfest welke die middag gepland stond.

Dat MVC bovenaan stond zonder enig verliespunt werd al snel duidelijk in de eerste helft. De gasten waren gewoon enkele klassen beter. Na amper 20 minuten hadden ze al heel gemakkelijk driemaal gescoord. En ze gingen hierna vrolijk verder omdat ze het wel heel gemakkelijk werd gemaakt. Enkele vaste waarden waren deze ochtend ver onder hun eigen niveau waardoor het een zevenklapper werd na deze trieste eerste helft.

Ruststand  0 – 7.

In de tweede helft verliep het iets gunstiger voor de thuisclub. Er was zelfs een eretreffer gescoord door Daphne, maar het leed was allang geschied. Nog driemaal wisten deze mortelse dames het net te vinden, maar er werd helaas toch nog met duidelijke dubbele cijfers verloren. Het was een wedstrijd om snel te vergeten.

Eindstand  1 – 10.

Volgende week wacht weer een zware tegenstander, want we moeten op bezoek bij ONDO VR1 die momenteel op de tweede plaats staan. Aanvang wedstrijd is om 10 uur.

Topscoorders na 15 wedstrijden :
Daphne Steuten 13x
Mayke Bankers 5x
Sanne van der Weijst 5x
Juul Bakens 4x
Loes Linders 4x
Anne de Gouw 3x
Krisje Baks 1x
Renske Derksen 1x
Joëlle Lamers 1x
Eigen doelpunt tegenstander 1x

Verslag door Dave Rhoe : voor functies e.d. zie andere verslagen …..