Someren 3 – Oss’20 2

Mannen zondag, 3, 1e klasse B

4 december 2016 13:00

Opsteen, M.A.G.

Na 2 overwinningen op rij wisten we van te voren dat we toch een moeilijke middag gingen krijgen tegen de nummer 3 van de competitie Oss’20 2. Doordat er wat blessures in het team zijn en we nog maar weinig aanvallers hadden was het weer een hele puzzel voor Hans om deze plekken in te vullen.

De eerste helft ging het redelijk gelijk op, beide ploegen hadden weinig kansen maar toch was het voetbal niet slecht. Toch kwam Oss’20 op een 0-2 voorsprong door slordigheidjes van Someren, Bij de 0-1 was er slordig balverlies op het middenveld waardoor de middenvelder  van Oss’20 er met de bal vandoor kon en in de verre hoek binnen schoot, de 0-2 kwam door slechte communicatie waardoor de linksbuiten de bal te makkelijk voor de goal kon gooien waarna de bal van dichtbij hard in het doel werd gekopt.

In de rust was iedereen het er mee eens dat de wedstrijd nog niet verloren was, als we snel de aansluitingstreffer zouden maken had er nog van alles ingezeten.  De kans voor de aansluitingstreffer was er voor Ron van Stratum maar zijn schot onder de keeper werd nog net aangeraakt door de keeper waardoor de bal net naast het doel ging. Met nog een kwartier te spelen en na 5 wissels kreeg Niels van Santvoort de bal hard in het gezicht waardoor hij even de weg kwijt was, daardoor hebben we even met 10 man moesten spelen, maar na wat overleg in het veld besloten we toch druk te blijven zetten en op zoek naar die aansluitingstreffer. Die treffer kwam er niet. In de laatste minuut maakte Oss’20 er nog 0-3 van.

Volgende week is de laatste wedstrijd voor de winterstop, dan mogen we op bezoek bij de koploper ZSV2.

Verslag: Dirk Maas