Verslag Someren 3 - Top 2

Mannen zondag, 3, 1e klasse B

16 oktober 2016 13:00

Gruijters, J.H.N.

Someren begon de wedstrijd met Luc als laatste man. Hij was weer fit na een langdurige blessure. En er gingen 3 spelers van ons met het tweede mee omdat die de blessures van het eerste opvingen. We begonnen niet sterk aan de wedstrijd en binnen 20 minuten stonden we met 2-0 achter. Twee doelpunten die voortkwamen uit onkunde van onze kant. Slecht verdedigen en niet attent zijn bij een corner en het was gebeurd.

We probeerden onze rug te rechten en kwamen in de 26e minuut op 1-2. Een goede aanval over veel schijven zorgde ervoor. Jan Meulendijks maakte een prima doelpunt na een goede voorzet van Vincent vd Bogaart die op zijn beurt weer werd gelanceerd door Thijs Cortenbach met een strakke diepte pass.

We kregen weer moed om nog een goed resultaat uit de wedstrijd ten kunnen slepen maar binnen vijf minuten hadden we de deksel op de kop. Onoplettendheid in de verdediging zorgde voor een kans voor Top en die verzilverde deze. 1-3. Tot de rust bleef het deze stand.

In de rust werd er door Hans duidelijk gewezen op het gebrek aan de wil om te winnen. We moesten scherper zijn en de duels willen winnen.

In de tweede helft ging het wat beter maar echt in de buurt van een gelijkspel kwamen we niet. Sterker nog we zouden eerder op achterstand zijn gekomen als Top scherper was geweest. We verloren van een goede tegenstander. Maar met meer overtuiging was er misschien meer mogelijk geweest. Het bleef bij de 1-3 ruststand en we gingen met een rotgevoel naar de kleedkamer. Laat dit een lesje zijn en laat ons volgende keer de goede instelling weer vinden en punten pakken.

Dirk Kerkers, Lex Lemmens (46e Dylan Maas), Luc Reinders, Mohamed Khallad, Ron van Stratum (46e Rick vd Aker), Thijs Cortenbach, Max van Santvoort, Dirk Maas (66e Jan vd Veen) Vincent vd Bogaart, Jan Meulendijks, Stijn Sanders (46e Karel de Lau).

Verslag :Ryan Vreden

SV Someren 1