RKVB VR1 tegen Someren VR3

RKVB VR1 (zon)

Vrouwen, VR3, Groep 4 13

4 september 2016 10:00

Deze tweede bekerwedstrijd tegen RKVB VR1 uit Baexem eindigde zeer teleurstellend met een nederlaag. Dat was eigenlijk ook wel te verwachten, omdat iedereen naar de Hei was geweest… De dames konden nog geen deuk in een pakje boter schieten, zoals dat mooi heet. En met het zeer slechte weer op bepaalde momenten, was het echt letterlijk en figuurlijk huilen met de pet op. Het scheelde echt dag en nacht met de overwinning van vorige week tegen RKSVO VR1, waarbij nog knap werd gewonnen met 1 – 2.

De eerste helft was nog geen 5 minuten oud of de eerste tegentreffer lag al in het netje. Ook deze keer, net als vele keren vorig seizoen, was slap ingrijpen weer de boosdoener. De Limburgse dames konden rustig hun aanvallen de gehele wedstrijd lang uitvoeren. Daarbij werden ze nog geholpen door enkele blunders in de achterhoede. Met gemak viel dan ook de ene na de andere goal binnen. Ruststand 0 – 5.

De tweede helft hetzelfde spelbeeld. Echter hadden we geluk dat de bezoekers hun vizier niet op scherp hadden staan, waarbij ze gelukkig niet in de dubbele cijfers terecht kwamen. Uiteindelijk werden nog twee tegentreffers geïncasseerd. Eindstand 0 – 7.

Het moet volgende week gek gaan als men niet wint tegen FC Oda VR1 die al 31 tegentreffers hebben in maar twee bekerwedstrijden. We zullen het zien op a.s. zondag 11 sept om 10 uur op de Potacker.

(PS. Deze keer geen wedstrijdfoto’s . Mijn camera kan helaas geen regen verdragen, net als zijn baasje)
Verslag door Dave Rhoe: voor functies e.d. zie andere verslagen …..