SV Someren VR1 – Victoria Boys VR1

Vrouwen zondag, VR1, Hoofdklasse B

19 februari 2017 12:00

Verheijen, J.J.H.M.

Vandaag spelen de blauw-witten tegen hekkensluiter Victoria Boys VR1. Victoria Boys heeft nog geen punten behaald dit seizoen. Someren weet dus wat het moet doen vandaag: winnen!

Someren begint fel aan de wedstrijd en krijgt dan ook al snel een corner. Het lukt niet om de bal binnen te werken. Someren dat de eerste helft domineert, moet toch de eerste echte kans aan de gasten over laten. Gelukkig verzuimt de spits haar kans te benutten en blijft de stand 0-0.

De eerste goede kans voor Someren komt na bijna een half uur spelen. De voorzet van Kim Bankers, wordt niet benut door Christa Eggers. Nog geen 10 minuten later is het toch Someren wat de score opent. Een goed schot van Kim verdwijnt via onderkant lat achter keepster Marit Amersfoort: 1-0!

Met een 1-0 stand gaan we naar de thee. Kort na rust weet Someren de score te verdubbelen. Een mooie voorzet van Kim wordt benut door Romy Kuepers.

Someren blijft ook de tweede helft heer en meester op het veld en heeft veel balbezit. Dit wordt uiteindelijk nog beloond met een 3e treffer. Uit een corner is het Christa Eggers die de bal weet binnen te tikken en zet daarmee de eindstand op 3-0!

Volgende week wordt er niet gevoetbald, maar carnaval gevierd.

Zondag 5 maart spelen we de inhaalwedstrijd tegen FC Eindhoven VR1. De wedstrijd in Eindhoven werd toen met 1-3 gewonnen. Kunnen we nu weer stunten tegen de nummer 3 uit de competitie? De wedstrijd begint om 12.00u op sportpark de Potacker. Hopelijk mogen we dan weer op uw support rekenen!

Scoreverloop:
1-0  Kim Bankers         (35e min.)
2-0  Romy Kuepers      (51e min.)
3-0  Christa Eggers      (81e min.)

SV Someren 1
Deurne 1