28-12-'19 Kersttoernooi JO12/13

Sportief en Gezellig Kersttoernooi 2019 mooie jaarafsluiter voor JO12/13!

Sporthal de Postel was zaterdag 28 december het ‘toneel’ voor de 42 deelnemers aan de kersteditie 2019 van het landentoernooi voor onze JO12/13 spelers. Met hulp van de coaches en andere vrijwilligers werd het een mooie maar ook sportieve strijd om de fel begeerde bekers in de wacht te slepen. Ook konden onze voetballers en voetbalsters zich laten zien in hun kwaliteiten als penalty killer. Succescoach Harry Manders bleek ook dit jaar weer met Duitsland de hoofdprijs in de wacht te kunnen slepen. Met dank aan de toegestroomde supporters en de inzet van vrijwilligers die dit allemaal weer mogelijk gemaakt hebben, nog even de eindrankschikking en enkele foto-impressies.

Toernooi:                                                                        Penalty’s

1.      Duitsland                                                                  1.         Tygo van Kol
2.      Spanje                                                                      2.         Sjoerd de Wit
3.      Engeland                                                                  3.         Jop van de Weerden
4.      Frankrijk
5.      Nederland
6.      België

Wij wensen iedereen een succesvol, sportief en gezond 2020!

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)