02-06-2018 Vrijwilligersavond

Zaterdag 2 juni jl. werd de jaarlijkse vrijwilligersavond gehouden. Deze avond wordt traditioneel ieder jaar gehouden om alle bij SV Someren betrokken vrijwilligers en hun partners te bedanken voor de inzet van het afgelopen jaar. Nadat voorzitter Antoon Sonnemans de avond geopend had, werden eerst de jubilarissen gehuldigd. (Uitgebreidere informatie over de gehuldigde jubilarissen volgt later.)

Nadat het officiele gedeelte achter de rug was, werd de avond feestelijk voortgezet door de band RUM (Roept U Maar). De aanwezigen konden verzoekjes indienen die de band vervolgens ten gehore bracht, hier werd dan ook gretig gebruik van gemaakt. Voor de leden die het liever iets rustiger aandeden was er in de bestuurskamer voldoende gelegenheid om volop met elkaar te buurten. Tijdens de avond werd de bardienst gedraaid door een aantal spelers van het tweede elftal. Ook konden de aanwezigen later op de avond nog genieten van een warm en koud buffet verzorgd door Uncle Buck. RUM speelde tot in de late uurtjes door en er werd ook de gehele avond zeer fanatiek gedanst, waardoor de avond weer erg geslaagd was voor de aanwezigen. Hierbij nogmaals dank aan de recreatiecommissie voor de organisatie!