3x uitreiking Speler van de Week

24 november 2019 17:00

Na de wedstrijd tegen de Valk werden afgelopen zondag de prijzen voor Speler van de Week uitgereikt voor de wedstrijden tegen Hilvaria, Beerse Boys en die van die dag.

In de met 3-0 gewonnen uitwedstrijd tegen Hilvaria werd Niels Schweren verkozen tot Man of the Match. Hij kreeg deze prijs uit handen van Berry Jacobs namens Sleegers Farm Equipment.

Koen de Louw werd gekozen tot Speler van de week in de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Beerse Boys. Deze prijs werd gesponsord door Jan van den Broek (voor de verandering eens zelf op de gevoelige plaat vastgelegd) en Harrie van Bussel.

Na het gelijkspel tegen De Valk (2-2) werd wederom Niels Schweren gekozen tot Speler van de Week. Deze prijs werd hem aangeboden door Auto Bouwmans Someren.