Vier keer uitreiking Speler van de Week

4 november 2018 17:00

Na de gewonnen wedstrijd tegen EFC werden de prijzen voor de Spelers van de Week weer uitgereikt.

Man van de wedstrijd in tegen Wilhelmina’08 werd Wesley v.d. Boomen. Deze prijs werd uitgereikt door Paul Fondon namens PKS Advies.

Na de wedstrijd Someren-Braakhuizen werd Luc Bouwmans verkozen tot Speler van de Week. Deze prijs werd aangeboden door Berry Jacobs namens Sleegers Farm Equipment.

Luc Bouwmans werd ook verkozen tot man van de wedstrijd na de winstpartij tegen RKVVO. Deze prijs werd gesponsord door Frank Driessen namens Bakkerij v.d. Mortel.

De laatste prijs voor Speler van de Week was die voor de gewonnen thuiswedstrijd tegen EFC. Maarten Werts kreeg hiervoor de prijs uitgereikt die hem aangeboden werd door Robert van Lamoen.