Laatste Spelers van de Week van het seizoen

27 mei 2018 17:00

Afgelopen zondag werden de laatste prijzen voor Speler van de Week van dit seizoen uitgereikt na de wedstrijd tegen RKVVO.

Speler van de Week in de wedstrijd tegen Rood Wit Veldhoven werd Maarten Werts. Deze prijs werd gesponsord door Jack Kessels.

Na de westrijd tegen Blerick werd Freek van Bussel verkozen tot Speler van de Week. Deze prijs werd aangeboden door André Kuijpers.

Tegen SC Irene werd Koen de Louw uitgeroepen tot Speler van de Week. Metselbedrijf Jan Kusters bood deze prijs aan.

Ook in de laatste wedstrijd tegen RKVVO werd Koen de Louw verkozen tot speler van de week. De prijs werd aan hem uitgereikt door Frans van Doorn namens Frans van Doorn Timmerwerken.