Kars Bakermans Mascotte van de Week tegen SV Valkenswaard

20 oktober 2019 15:00

Kars Bakermans, speler van JO11-2, was Mascotte van de Week tijdens de wedstrijd tegen SV Valkenswaard.

Vandaag was ik mascotte van Someren 1.

Ik mocht naar de bestuurskamer om kennis te maken met de voorzitter, de scheids en andere mensen. Daarna ging ik naar het kleedlokaal. Daar mocht ik met alle spelers een hand schudden en meedoen met de warming up. Daarna mocht ik met de scheidsrechter de regels even doornemen. Toen mocht ik bij de tegenstanders een doelpunt proberen te maken en dat lukte door de benen van de keeper, dat was heel leuk. Toen in de dug-out zat bij de trainer, coach en reservespelers, zat ik te kijken naar de wedstrijd. Het werd 3-4, helaas verloren. Toen in de bestuurskamer even wat te drinken, en een aandenken. Het was een hele leuke dag.

SV Someren, Bedankt!
Kars Bakermans

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)