Sander Koks Mascotte van de Week tegen Sparta'25

6 oktober 2019 15:00

Sander Koks, speler van JO11-1, was Mascotte van de Week in de wedstrijd tegen Sparta'25.

Vandaag mocht ik mascotte zijn van Someren 1.
Ik werd ontvangen in de bestuurskamer. Ik kreeg een jas aan van Someren.
Eerst mee de ballen halen en daarna ging ik mee naar de spelers.
Ik mocht samen met hen de warming up doen. Samen de bal overspelen.
Voor de wedstrijd stond iedereen in de rij en ik met de wedstrijdbal voorop. Ik mocht de munt omhoog gooien en Someren mag beginnen.
Ik mag de eerste aftrap doen. Op het grote veld tussen alle spelers op de goal af van de tegenstander. Super gaaf. De wedstrijd begint. Ik zit droog in de dug-out. Want het regent de hele dag. Het was een spannende wedstrijd en eindscore was 2-2 geworden. Jammer niet gewonnen. Maar toch 1 punt. Ben trots op de spelers dat ze door zijn blijven spelen in de regen. Na afloop heb ik meegeholpen opruimen. Daarna mocht ik naar bestuurskamer en kreeg een hapje en drankje. En een aandenken. Ik vondt dit een erg leuke dag. Echt heel gaaf om mee te mogen doen.
Groetjes Sander Koks Jo11-1.