Luc Meeuwis Mascotte van de Week tegen FC Eindhoven AV

25 november 2018 15:00

Hallo ik ben Luc Meeuwis, ik ben 10 jaar oud en ik voetbal zelf in de JO11-2.
Op 25 november 2018 mocht ik mascotte zijn bij de wedstrijd Sv Someren – FC Eindhoven AV.

Om 13.30 uur moest ik op de Potacker zijn. Na een leuke ontvangst met lekkere AA-drink ging ik met John en Gerard naar de kleedkamer om met iedereen kennis te maken!
Leuk dat ik mee mocht doen met de warming up en ook de aftrap mocht verrichten. Ik mocht een goal maken bij de keeper van de tegenstander. Daarna begon de wedstrijd en mocht ik op de spelersbank plaatsnemen. Someren speelde heel goed en kwam op een 1-0 voorsprong en had ook eigenlijk de 2-0 en 3-0 moeten maken. Helaas gebeurde dat niet en kwam FC Eindhoven AV in de laatste minuut onverdiend op 1-1.
Daarna mocht ik mee de kantine in en werd er voor mij goed gezorgd. Ik kreeg een broodje frikandel, drinken en een heerlijke snoepzak. Ondanks het gelijkspel toch een hele leuke middag en vond ik het een eer om mascotte te zijn!

Groetjes Luc Meeuwis

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)