Oude kleding is geld waard voor de club

20 februari 2017 21:00

Beste voetbalvrienden,

Het voorjaar zit er weer aan te komen, tijd dus om weer eens de kledingkast op te ruimen. Alle gebruikte kleding, schoeisel, beddengoed etc. kun je inleveren in de kledingcontainer. Deze staat naast het entreegebouw bij de ingang van ons sportpark. De container wordt regelmatig geleegd. De opbrengst is voor onze clubkas.

Daarom verzoeken wij alle leden, supporters en anderen die na een opruimactie hun kleding weggeruimd willen hebben deze te deponeren in de betreffende container. Het is natuurlijk heel gemakkelijk als je toch naar het sportveld gaat om het textiel en/of schoenen mee te nemen. Je dient alles wel aan te leveren in plastic zakken en deze dicht maken. De kledingcontainer staat er altijd, ook buiten het seizoen.

Alvast hartelijk!

De sponsorcommissie
van SV Someren.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker