Bericht vanuit het Bestuur en de Sponsorcommissie

12 januari 2016 22:00

Graag vragen we vanuit het Bestuur en de Sponsorcommissie eenieder aandacht voor het onderstaande:

Ben je een kampioensteam en wil bijv. de teamsponsor of een ouder een kampioensshirt schenken of een andere donatie doen, als commissie vinden we dat natuurlijk prima! Wel willen we vragen dat je als team dit vooraf bij ons meldt, zodat wij ook op de hoogte zijn en zo het overzicht kunnen houden. Beter nog, je spreekt ons aan en wij regelen het verder samen met jullie. Wij zijn onze sponsoren graag goed van dienst en willen alles eromheen liefst 100% in beeld hebben.

Maar niet alleen bij kampioenschappen, ook voor alle overige sponsorzaken van bijv. kleding kun je bij ons terecht. Benader niet rechtstreeks de sponsor maar doe het altijd via ons. Dat is de juiste manier, wij bespreken het en doen ons best er voor te zorgen dat het goed komt. Wil je als team iets aanschaffen en heb je geen sponsor, klop toch altijd bij ons aan, wellicht kunnen we iets voor jullie betekenen!

Met zoveel leden/teams blijft het moeilijk om alles steeds weer in goede banen te leiden. Vandaar dat wij een kort stappenplan, in samenspraak met het bestuur, hebben opgezet zodat iedereen weet waar hij terecht kan en wat de procedure is.

Stappenplan
Stap 1: Speler, leider, team of functionaris die een wens, aankoop of dienst heeft om e.e.a. voor hemzelf, de vereniging of het elftal te bestellen legt deze vraag neer bij de eindverantwoordelijke van zijn afdeling.

Stap 2: De eindverantwoordelijke van, bekijkt het voorstel, neemt een beslissing of gaat in overleg met het bestuur of de sponsorcommissie om de mogelijkheden te bespreken.

Stap 3: Samen met het bestuur of de sponsorcommissie wordt bepaald waar de wens, aankoop of dienst wordt uitbesteed/aangekocht.

Voor alle duidelijkheid: de sponsorcommissie bepaalt niet maar probeert alleen een service te verlenen waar de aankoop of dienst het beste kan worden besteed!

Namens het bestuur van SV Someren en de Sponsorcommissie,

Ferry Pape