SV Someren bedankt al haar sponsoren

15 december 2015 21:45

SV Someren bedankt al haar sponsoren voor de financiƫle steun die zij van hen in 2015 mocht ontvangen. Een gezonde vereniging heeft sponsoren hard nodig en wij vertrouwen erop dat wij ook in 2016 weer op uw steun mogen rekenen!

SV Someren is u daar zeer dankbaar voor.

Dankzij U zijn wij in staat om als vereniging onze leden een sociale en vertrouwde omgeving te bieden zodat zij hun sport en hobby met plezier kunnen uitoefenen!

Namens alle leden van SV Someren, wensen wij u prettige feestdagen maar vooral een zakelijk als sportief voorspoedig 2016 toe.

Wij zouden het prettig vinden als wij u in 2016 weer op ons mooie sportpark de Potacker mogen begroeten.

De Sponsorcommissie van SV Someren.