5 sponsoren tekenen een nieuw contract bij SV Someren

6 december 2015 14:15

Op zondag 6 december 2015 mocht SV Someren een aantal sponsoren begroeten die een sponsorcontract kwamen ondertekenen. De ondertekening vond plaats in een goed gevulde bestuurskamer voorafgaand aan de wedstrijd van Someren 1 tegen de gasten uit Weert SV Laar 1.

Voorzitter Antoon Sonnemans heette iedereen van harte welkom en na een korte toespraak en presentatie over de onderstaande sponsorbedrijven zijn de contracten ondertekend.

Kleeven de Wit nieuwe shirtsponsor van Someren F1

Het bedrijf Kleeven de Wit is enkele jaren geleden ontstaan uit Metselbedrijf René Kleeven BV en Stefan de Wit BV. Zij hebben enkele jaren geleden besloten de krachten te bundelen. Zij hebben in het verleden bewezen elke uitdaging op gebied van metselwerken aan te kunnen of het nu gaat om kleinschalige of grootschalige projecten.

Kleeven de Wit wordt naast sponsor van E1 de nieuwe sponsor van F1, zoon Stein Kleeven van René Kleeven speelt in E1 en zoon Sjoerd de Wit van Stefan de Wit speelt in F1. Bovendien is René Kleeven leider en trainer van onze E-jeugd en Stefan de Wit is trainer van onze F-jeugd!

Truckwash Asten nieuwe kledingsponsor van Someren D5

Peter Schreurs is ook geen onbekende van onze vereniging, is zelf donateur en zoon Luca is voetballer van Someren D5. Truckwash Asten, even voorstellen!
Een blinkend wagenpark is hét visitekaartje van uw bedrijf. Uw trucks of bedrijfsauto 's zijn immers dagelijks op de weg. Truckwash Asten zorgt ervoor dat uw trots spic en span blijft. In weer en wind, na duizenden kilometers, weer glimmend en brandschoon. Direct langs de A67 in Asten bieden wij de meest grondige schoonmaakbeurt voor het grote formaat. Vrachtwagens, tankauto's, trailers, bussen, caravans of campers; na een stop in Truckwash Asten ogen ze weer als nieuw.

Het geheim: een combinatie van een geautomatiseerde wasstraat, ouderwets handwerk en professionele reinigingsmiddelen. Alles bij elkaar dus een welkom rustmoment voor de professionele beroepsgoederenchauffeur.

OnsCafe Someren nieuwe sponsor van Someren 10

Voor een goed gesprek en een lekker glas bier kun je altijd terecht bij Frans en Lieke Peeters in hun gezellige café in het centrum van Someren.

U kunt bij hen terecht voor een lekkere lunch met vers belegde broodjes, een gezellig middagje op het terras of een leuk avondje stappen! Daarnaast kunt u bij hen terecht voor een lekkere barbecue (op afspraak) en een gezellig feestje (met diverse hapjes en drankjes naar keuze (op afspraak).

Ook Frans is geen onbekende van onze vereniging, momenteel donateur maar in het verleden oud speler van onze vereniging. Frans heeft zich ook geregeld ingezet als vrijwilliger binnen onze club! Denk hierbij aan leider/verzorger van A-regionaal.

Cafe d`n Egelantier nieuwe shirtsponsor van Someren 13

Café D’n Egelantier werd op 19 september 2014 feestelijk geopend onder leiding van eigenaar Marcel van Doorn. Marcel is zeker geen onbekende van SV Someren… . Zijn vader en moeder waren vroeger immers eigenaar van vertrekcafe `t Summers Contact!

Wij juichen het daarom toe dat hij de nieuwe sponsor wil zijn van Someren 13!
Zijn Slogan is niet voor niets: “Welkom bij Café D’n Egelantier, er was nog nooit beter bier dan in Café D’n Egelantier!!”
Naast een pilske pakken in hun gezellige café kun je er ook terecht voor een heel assortiment buitenlandse bieren van de tap of uit de fles en allerlei arrangementen op maat!
Loop eens binnen voor een goed gesprek of een lekker glaasje bier!

Sportpunt Someren nieuwe shirtsponsor van Someren C1

Op 11 juli 2015 heeft Sportpunt Deurne onder de naam Sportpunt Someren ook in Someren haar deuren geopend. Eigenaren Harry en Sabine Jorissen hebben vanaf deze datum het bedrijf van onze kledingsponsor, Sport Plaza van eigenaar Rini van de Wallen, overgenomen.
Harry en Sabine hebben met deze overname ook besloten de lopende sponsorcontracten te respecteren en voort te zetten, waar wij ze als vereniging dankbaar voor zijn. Langs deze weg willen we erg graag Rini van de Wallen bedanken voor zijn steun in de afgelopen jaren aan onze mooie vereniging SV Someren.

Tegelijkertijd kunnen we berichten dat we inmiddels op onze site een prachtige link hebben naar onze verenigingswebshop waar u terecht kunt voor allerlei sportmaterialen maar vooral ook voor geselecteerde verenigingsmaterialen. Bezoek onze webshop eens om te zien wat u daar allemaal online kunt bestellen! Naast kledingsponsor van SV Someren te zijn en daarmee ook sponsor van ons B1 mogen we vanaf dit seizoen Sportpunt Someren ook begroeten als sponsor van Someren C1!

Aansluitend werd er nog gezellig nabesproken in onze bestuurskamer en zijn we door ons eerste elftal getrakteerd op een keurige overwinning op SV Laar waarmee deze mooie dag prima werd afgesloten.

Tot slot wil SV Someren bovenstaande sponsoren danken voor het vertrouwen dat men geeft aan onze club. Wij wensen hen en alle andere sponsoren prettige feestdagen en een, zowel zakelijk als sportief, succesvol 2016 toe.

Namens de sponsorcommissie,
Ferry Pape

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)