VoetbalDagen 2021 bij SV Someren

15 maart 2021 17:00

Op vrijdag 9 juli t/m zondag 11 juli 2021 wordt de 2e editie georganiseerd van de VSN Voetbaldagen bij SV Someren. De 1e editie in 2019 was zeer succesvol verlopen.
In 2020 kon het niet doorgaan als gevolg van corona-maatregelen. Maar dit jaar ziet het er vooralsnog naar uit dat het gelukkig wel door kan gaan. We gaan er dus mee door en hebben er zin in. Jullie ook?

Het evenement is toegankelijk voor alle jeugdige voetballers (ook niet-leden) uit Someren en omliggende dorpen in de leeftijd van 6-15 jaar.

Dankzij hulp van vele vrijwilligers wordt er weer gezorgd voor 3 dagen voetbalplezier en een gevarieerd programma bestaande uit een groot aantal onderdelen zoals o.a. Techniektraining, Keeperstraining, Partijspelen en diverse andere voetbal spelvormen.

Iedereen kan kans maken op een heuse Penaltybokaal, een Fair Play beker en op de bokaal voor de beste 'Dribbel-Koning'.
Let op: de inschrijving is al per direct mogelijk dus doe het snel via volgende link: https://www.voetbalschoolnederland.nl/jako_locatie.php

Graag tot dan.

De werkgroep VoetbalDagen.

Email: [email protected]