Grote Clubactie 2019

4 september 2019 21:45

Aan alle jeugdleden van SV Someren,

Zoals al vele jaren, doet onze jeugdafdeling ook dit jaar weer mee aan de Grote Clubactie.
Dit is een nationale loterij waarbij maar liefst 80% van de opbrengst volledig ten goede komt aan de vereniging waarvoor je loten verkoopt. In dit geval dus onze eigen club SV Someren, en in het bijzonder voor trainingsmaterialen voor de jeugd van SV Someren.

Start verkoop : de verkoop mag beginnen op zaterdag 14 september 2019.

Het is de bedoeling, dat jullie loten gaan verkopen aan familieleden, vrienden en bekenden. Je krijgt daarvoor een intekenlijst van je leider, waarop je de namen van de mensen kunt noteren die van jou één of meerdere loten hebben gekocht.

De prijs van de loten is € 3,- per lot. Als mensen intekenen op je lijst vraag je meteen het geld. Heb je aan één intekenlijst niet voldoende, dan kun je er zelf bij kopiëren.

Van elk verkocht lot krijg je zelf € 0,25. Door veel loten te verkopen kun je dus een aardig zakcentje bijverdienen.

Daarnaast wordt per afdeling (JO08 t/m JO13) een waardebon ter waarde van € 15 uitgereikt aan degene, die het meest aantal loten heeft verkocht.

Bij de afdelingen JO15 tot en met JO19 werken we dit jaar als proef met verkoopboekjes. Die boekjes treffen jullie bij deze brief aan.

Inleveren: Op zaterdag 26 oktober tussen 10.00 en 14.00 uur, dien je de intekenlijst én het geld in te leveren in de kantine op sportpark De Potacker. Je krijgt dan direct het aantal loten mee, dat je hebt verkocht. Deze loten dien je dan weer te bezorgen bij de mensen die op je intekenlijst staan.

De landelijke trekking van de loterij is op 11 december.
Vanaf 12 december kun je internet raadplegen (www.clubactie.nl).

Wij hopen, dat alle jeugdleden hun medewerking zullen verlenen aan de Grote Clubactie 2019.
Wij wensen jullie veel succes.

Jeugdcommissie van SV Someren.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)