Daan Raijmakers 57ste Prins van de Meerpoel en Moos Isbouts Jeugdprins

13 november 2022 15:00

Het carnaval in Someren heeft dit jaar een hoog voetbalgehalte.
Op zaterdagavond 12 november werd Daan Raijmakers onthuld en geïnstalleerd als de 57e Prins van carnavalsvereniging De Meerpoel uit Someren. Prins Daan d’n Uurste is 37 jaar, werkt als vestigingsmanager bij Onthoutons en woont samen met zijn vrouw Linda en de kinderen Finn en Tess aan de Floreffestraat in Someren. Daan is assistent-trainer van het tweede elftal en elftalleider van JO10-4.

Prins Daan zal dit jaar worden bijgestaan door zijn persoonlijke Adjudant Willem Garritsen. Willem is ook een trouw lid van onze vereniging. Hij is leider van het zesde elftal en jeugdleider van JO7-3.

Ook de nieuwe Jeugdprins van de Meerpoel is lid van SV Someren. Moos Isbouts is elf jaar oud en doelman van JO12-1.

prins_Daan_en_jeugdprins_Moos.jpg

Prins_Daan_en_Adjudant_Willem.jpg