Clublid Peter Bossong overleden

2 september 2019 12:45

Wij ontvingen het droevige bericht dat ons clublid Peter Bossong op vrijdag 30 augustus is overleden.
Peter Bossong was 33 jaren lid van SV Someren.

Bijna 25 seizoenen zette hij zich actief in voor onze jeugdafdeling als leider en trainer.
Zijn hart lag vooral bij de D-jeugd, waarvan hij ook enkele jaren groepsleider was.
De laatste jaren, ook toen zijn gezondheid verslechterde, bleef Peter de vereniging trouw als donateur.
Hij is slechts 71 jaar mogen worden. Wij zullen hem blijven herinneren binnen onze vereniging.
SV Someren wenst vrouw Tonny, kinderen, kleinkinderen, familie, vrienden en kennissen alle sterkte toe bij het dragen van dit verlies.

Er zal een afscheidsdienst worden gehouden op donderdag 5 september om 11.00 uur in de aula van Uitvaartcentrum Someren Asten, Acaciaweg 26 te Someren.

Het bestuur van SV Someren.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)