Rianne van Horssen nieuwe vicevoorzitter SV Someren

14 augustus 2022 13:45

Met ingang van dit voetbalseizoen krijgt SV Someren nog een derde nieuw bestuurslid: Rianne van Horssen zal de taken van Carola Kessels overnemen als vicevoorzitter algemene ledenzaken en Normen en Waarden. Hieronder stelt ze zich kort voor.

Carola, ook jij heel hartelijk bedankt voor al je jaren inzet voor het bestuur van SV Someren!

Een aantal maanden geleden is mij gevraagd of ik het leuk zou vinden om bestuurslid Carola Kessels te vervangen. Hierop heb ik ja gezegd om meer actief betrokken te zijn bij de vereniging.

Dus wie ben ik? Ik ben Rianne van Horssen, 42 jaar oud en werk als faillissementsmedewerkster bij Boels Zanders Advocaten in Eindhoven. Woon alweer zo'n 20 jaar in Someren en ben de moeder van Kevin en Maikel Aben. Beide jongens voetballen al van kleins af aan bij SV Someren.

Inmiddels kom ik al 14 jaar bij SV Someren en heb ervaren dat het een goed georganiseerde en gezellige voetbalclub is. Dus om hieraan te mogen deelnemen lijkt mij een leuke uitdaging.

Na jarenlang aan de zijlijn bij de voetbal te hebben gestaan zal ik dan vanaf nu gaan proberen om de taken van Carola zo goed mogelijk over te nemen.

Rianne, namens SV Someren wensen we je heel veel succes!

IMG-20200905-WA0024.jpg

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)