Vacatures Vrijwilligerswerk SV Someren

7 juni 2021 10:45

SV Someren is een fantastische vereniging. Wat deze vereniging zo mooi maakt, is dat we hem samen vormen tot wat het is. Van spelers tot bestuur, van de trainers tot de vutploeg. Binnen en buiten het veld zijn ontzettend veel mensen die hun steentje bijdragen aan de vereniging en juist naar zulke mensen zijn wij nog meer op zoek.

SV Someren heeft namelijk een aantal vacatures als het gaat om vrijwilligerswerk. Laten we voorop zetten dat elke vacature helemaal zelf in te vullen is. Jij bepaalt zelf hoe vaak en hoe lang jij hier je tijd in wilt investeren.

Bij deze de openstaande vacatures van vrijwilligerswerk:

(Jeugd)scheidsrechter

SV Someren is altijd op zoek naar jong, middelbaar of oud talent dat graag in het midden van het spel kan staan en een wedstrijd kan leiden. SV Someren is al een aantal fantastische scheidsrechters rijk. SV Someren biedt ook de kans aan mensen om hierin door te groeien. Zo kun je via SV Someren de KNVB cursus tot Verenigingsscheidsrechter volgen en zet je via SV Someren de deur voor jezelf open om opgeleid te worden tot echte KNVB scheidsrechter via het SOIII traject. De groep scheidsrechters werken nauw samen, door situaties te bespreken en via nauw contact wordt de beschikbaarheid altijd gevraagd. Je wordt ook begeleid door scheidsrechters met de nodige papieren, om zo na elke wedstrijd 22 handen te ontvangen en ‘’Goed gefloten scheids!’’ als compliment te ontvangen.

Voorzitter Vrouwenvoetbal

Door de successen van onze Oranje Leeuwinnen zit het vrouwenvoetbal aardig in de lift. En al helemaal bij SV Someren! Door de samenwerking met NWC zijn is het vrouwenvoetbal in het Peelgebied echt op de kaart komen te staan en kunnen we op de Potacker genieten van vrouwenvoetbal van erg hoog niveau. Ook in de jeugd is SV Someren bezig om met meidenteams dit niveau te behouden en te verbeteren! Wil jij aan het roer staan van deze mooie ontwikkeling? En heb je affiniteit met het vrouwenvoetbal? Schroom dan niet om te solliciteren!

Jeugdsecretaris

Als Jeugdsecretaris overzie jij dat gemaakte afspraken binnen de jeugd worden nagekomen. Je bepaalt mee in het jeugdbestuur, legt bijeenkomsten vast en zorgt ervoor dat activiteit binnen het jeugdbestuur worden genoteerd. Vind jij het leuk om in een bestuur te werken en mee te bepalen over de activiteiten binnen de jeugd van SV Someren? Heb jij een hart voor het meebepalen en het noteren van afspraken? Dan zoeken wij jou!

De vutploeg

Soms vraag je je wel eens af ‘’Wat is het sportpark toch netjes op orde, de velden liggen er goed bij, de bladeren zijn van het veld en het onderhoud is fantastisch.’’. Allemaal te danken aan onze vutters! De vutploeg is een ploeg vrijwilligers die er elke week weer voor zorgen dat het sportpark er geweldig netjes uit ziet! Er wordt geschoffeld, gemaaid, geverfd, gesjouwd en gezwoegd om de Potacker te laten stralen! Ben jij of ken jij iemand die erg groene vingers heeft, werkt tot ‘ie een rode kop en een blauw-wit hart heeft, klop dan vooral hier aan!

Leden Sponsorcommissie

De sponsorcommissie is een van de grotere commissies binnen de club. Zij zorgen voor het leggen en behouden van de sponsorelaties, waar wij als club erg dankbaar voor zijn. SV Someren kent fantastische sponsoren en juist die hebben we te danken aan de sponsorcommissie. Lijkt het je leuk om de club te helpen in het leggen van deze relaties? Ben je sociaal en weet jij mensen over de streep te trekken? Dan zoeken wij jou!

Kiencommissie (V)

SV Someren is, zoals de naam het al zegt, een SPORT Vereniging. Echter, niet alleen voetbal wordt beoefend op de Potacker, maar ook zeker bij het kienen kan het er fanatiek aan toe gaan. Wekelijks zit de kantine vol met enthousiaste kieners en wij zijn op zoek naar een dame die hier graag aan mee wil werken. Want zonder kiendames, is het kienen maar niks! Vind jij het leuk om onder de mensen te zijn? Twijfel je niet om een valse kien aan te pakken? Kun jij tientallen kieners in de hand houden, wanneer de spanning stijgt? Meld je aan en wie weet zien we jou bij de volgende kien-avond!

Als er een vacature tussen zit die jou wel trekt of je wilt meer informatie over een van bovenstaande vacatures of andere functie-mogelijkheden dan kan je altijd mailen naar [email protected] en wie weet.