Corona compensatie

29 april 2021 19:15

In maart 2020 diende het coronavirus in Nederland zich aan en tot op de dag van vandaag, heeft dit virus een grote impact op onze samenleving in het algemeen, maar ook op ons als voetbalvereniging Door de maatregelen worden we allemaal beperkt in ons doen en laten en hebben we als voetbalvereniging een heel ander jaar beleefd dan voorgaande jaren. Een jaar met verstoorde competities, beperkingen in onze trainingsmogelijkheden, minder tot geen publiek, een veelal gesloten kantine en een jaar met minder sociale activiteiten rondom het voetbal heen.

Voor al onze leden, vrijwilligers en bestuursleden is dit een vervelende en frustrerende tijd. Voor sommige leden is het ook een financieel zware tijd.

De coronacrisis heeft, naast een sociale, ook een financiële impact op ons als vereniging. Zo missen we al een jaar lang een groot deel van de kantine-inkomsten, waarbij veel van de vaste lasten gewoon doorlopen. In hoeverre de steunmaatregelen vanuit de overheden het exploitatietekort zullen dichten moet nog maar blijken.

Ondanks de verminderde mogelijkheden hebben we slechts enkele reacties ontvangen met betrekking tot de ‘voortgezette’ inning van contributies. Wij zijn al onze leden zeer erkentelijk voor hun loyaliteit aan onze club.

Maar wij beseffen ook dat niet ieder lid dezelfde financiële ruimte heeft. Om die reden zal het bestuur dan ook gaan onderzoeken op welke manier wij onze leden hierin tegemoet kunnen komen. Zodra daarover meer duidelijkheid bestaat zullen wij hierop terugkomen, en wel uiterlijk vóór de volgende contributie-inning.

Nog even volhouden! Het einde is in zicht, en hopelijk kunnen we in seizoen 2021-2022 weer terug naar het oude “normaal”!!

Namens het Bestuur

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)