Vacature: Kantinebeheerder SV Someren

3 december 2020 6:00

SV Someren zoekt een enthousiaste man/vrouw (of echtpaar), die de drijvende kracht in onze kantine wil zijn.

Inhoud van de functie:

De kantinebeheerder is de spil van de kantine. Hij of zij weet wat er leeft en kan snel schakelen. Zorgt voor een goede interne communicatie met de mensen met wie hij/zij samenwerkt en is betrokken bij alle activiteiten die er in de kantine plaatsvinden. Kantine is voor publiek in elk geval geopend op donderdagavond, zaterdag en zondag.

Je bent verantwoordelijk voor de gehele gang van zaken in de kantine, de inkoop, verkoop en het bereiden van producten voor de kantine.

Hierbij draag je ook de verantwoordelijkheid voor de kantinekas. Je zorgt ervoor dat het kantinegebouw altijd schoon en verzorgd is.

Daarnaast zorg je voor het wassen van de wedstrijd- en trainingskleding van selectie-elftallen .

Wat zoekt SV Someren:

De ideale kantinebeheerder is gastvrij, initiatiefrijk, sociaal, servicegericht, flexibel en heeft een aanpakkersmentaliteit. Je hebt affiniteit met horeca.

Ben je daarnaast in het bezit van het diploma Sociale Veiligheid & Hygiëne dan is dit een pre. Eventuele benodigde opleidingen kunnen in overleg worden vergoed door de vereniging.

Wat biedt SV Someren:

Een gezellige en structureel goedlopende kantine met veel faciliteiten en een voetbalvereniging waar de ruim 1.300 leden graag komen om hun prestatievoetbal, recreatievoetbal en/of vrijwilligersfuncties uit te oefenen, waarbij wekelijks tevens veel toeschouwers en kantinebezoekers komen. Eigen inbreng is zeker mogelijk en wenselijk.

Samenwerken met veel enthousiaste mensen (vrijwilligers en commissies) en meedenken/organiseren van diverse extra activiteiten w.o. minimaal 6 door recreatiecommissie georganiseerde activiteiten.

Veel ruimte voor eigen initiatieven en nieuwe ideeën binnen de beleidskaders van de vereniging.

Per week wordt er een % van de kantine-omzet excl. BTW uitgekeerd; uit deze vergoeding wordt het personeel betaald en het netto salaris van de kantinebeheerder. Per kwartaal wordt een loonstrook geproduceerd ten behoeve van de kantinebeheerder.

Contactinformatie:

In deze functie leg je verantwoording af aan de penningmeester en wordt er periodiek met Dagelijks Bestuur geëvalueerd.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel, woon je in de directe omgeving van Someren en ben jij net zo enthousiast als onze leden bij SV Someren?

Mail je reactie met motivatie naar Will van Otterdijk, [email protected]  (06-43558706).

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)