Coronamaatregelen sportpark de Potacker

3 juni 2021 14:00

Naar aanleiding van de persconferentie van afgelopen dinsdag 25 januari gelden de onderstaande regels voor de amateursport:

• Op binnensportlocaties is een coronatoegangsbewijs verplicht voor iedereen van 18 jaar en ouder.
  • Op buitensportlocaties is een coronatoegangsbewijs verplicht bij gebruik van voorzieningen binnen. Bijvoorbeeld in kantines, kleedkamers of toiletten.
  • Wedstrijden zijn toegestaan. Het gaat zowel om wedstrijden onderling en wedstrijden tegen andere clubs.
  • Sportkantines zijn geopend tot 22.00 uur.
  • Kleedkamers, toiletten en douches zijn open.
  • Als het nodig is voor de sportbeoefening is 1,5 meter afstand voor personen vanaf 18 jaar niet verplicht. Na het sporten is 1,5 meter afstand houden wel verplicht.

Er is geen beperking in de groepsgrootte bij binnen- of buitensport of sporten in de openbare ruimte.

Zie ook verder de berichtgeving op de website van de KNVB:

Kantine
De kantine is vanaf zaterdag 29 januari weer geopend. Onderstaande regels gelden in de kantine, in lijn met de richtlijnen vanuit de overheid:

-1,5 meter afstand

-Iedereen vanaf 18 jaar dient een CTB met identificatiebewijs te laten zien

-Een vaste zitplaats is verplicht

-Bij het verplaatsen in de kantine is een mondkapje verplicht.

-Bij afhaal vervalt de plicht voor het CTB en mondkapje

-Het maximaal aantal mensen tegelijkertijd in de kantine is 75 personen.

De aanhanger buiten zal ook geopend blijven voor het afhalen van eten en drinken.

Dringend verzoek aan al onze leden en bezoekers.
Deze maatregelen hebben grote impact op ons als vereniging. Maar laten we vooral onze eigen verantwoording pakken. We kunnen dit alleen, als we dit samen doen!

Wij hopen op jullie medewerking. Bedankt!

Bestuur SV Someren