Nieuws van het bestuur

22 april 16:00  Maandelijks houden we jullie op de hoogte van de zaken die spelen binnen de club. Hierbij editie april ’24. meer »

Twee keer uitreiking Speler van de Week

21 april 17:00  Na de wedstrijd tegen BSV Limburgia werden twee prijzen voor de Speler van de Week uitgereikt.meer »

Bas Jacobs Mascotte bij Heren 1 tegen BSV Limburgia

18 april 8:15  De mascotte bij Heren 1 deze week tegen BSV Limburgia is Bas Jacobs. Bas is 9 jaar en hij is speler van de JO10-1, waar hij centraal in de verdediging staat. Bas is groot fan van PSV, en zijn favoriete speler is dan ook Luuk de Jong. We hopen op een mooi resultaat zondag onder aanmoediging van Bas!meer »

Uit het archief: Someren 1 – landskampioen PSV in 2004

17 april 14:45  In de serie 'Uit het archief' duiken Gerard Slegers en Toon van Maris in het clubarchief om interessante, opmerkelijke of verloren gewaande wetenswaardigheden uit de historie van SV Someren te belichten. Deze keer aflevering 28. (Alle eerdere afleveringen zijn op deze website terug te vinden via Nieuws - Uit het archief)meer »

In memoriam: Martien Slegers (1938-2024)

15 april 12:00  We ontvingen het droevige bericht dat ons lid Martien Slegers op 86-jarige leeftijd is overleden. Martien kwam in 1949 toen de jeugdafdeling werd opgericht als elfjarige jongen bij onze vereniging. Hij voetbalde bij de jeugd en bij de senioren en sloot zijn voetbalcarrière af bij de veteranen. Martien was jarenlang het boegbeeld van de SV Someren-jeugd. Na zijn juniorentijd werd hij jeugdleider (met B1 werd hij in 1957 kampioen). Na enkele jaren volgde hij dokter Starrenburg op als hoofdleider (voorzitter van de jeugdafdeling). In 1967 trouwde hij en verhuisde naar Sluis 13. Samen met Wiel Bukkems richtte hij daar een voetbalclubje op onder de vlag van SV Someren. Tot 1976 was Martien als hoofdleider elke zaterdag op de Potacker van ’s morgens vroeg tot laat in de middag. meer »

Guus Matheewsen bij aftrap PSV - Vitesse

15 april 11:00  Guus was uitgeselecteerd om samen met de spelers bij aanvang van de wedstrijd PSV - Vitesse voor de wedstrijd mee op het veld te komen. Guus speelt in JO09-3 en is kleinzoon van Toon van Maris. Hij is duidelijk zichtbaar in het midden met het rood-zwarte shirt en de zwarte broek. Hij heeft er ontzettend van genoten!meer »

Mythos nieuwe sponsor Veteranen

13 april 20:00  Afgelopen week heeft Thomas Doumpas, eigenaar van Grieks restaurant Mythos, in het bijzijn van het Veteranenteam van SV Someren, het sponsorcontract ondertekend. Mythos is voor de komende 4 seizoenen de shirtsponsor van het Veteranenteam, ook wel 35+ genoemd. En uiteraard werd er een flinke en smakelijke maaltijd genuttigd. Thomas, hartelijk dank voor het sponsoren van ons team. En voor iedereen die een keer een balletje wil trappen op zaterdagmiddag rond 17.00 uur: je bent van harte welkom. Vooral de derde helft is beregezellig! Die wordt altijd gewonnen.meer »

Vacatures bij de selectieteams Vrouwen

13 april 19:45  De voorbereiding voor de selectieteams vrouwen seizoen 2024/2025 zijn in volle gang. Ter completering van de staf van beide teams zijn de volgende functies vacant: meer »

Ga naar archief