Voorstellen nieuwe reclamebordhouders

7 oktober 2021 19:45

Beste leden, supporters, sponsoren en eenieder die SV Someren een warm hart toedraagt,

Naast sponsoren die onze vereniging al jaren hun steun toevertrouwen, mogen wij aan het begin van dit nieuwe voetbalseizoen weer een mooi aantal nieuwe Reclamebordhouders begroeten, welke wij graag even aan u voorstellen.

Mede dank zij hen is het voor een vereniging als SV Someren mogelijk om haar actieve leden, trainers en begeleiders maar ook de vele vrijwilligers en supporters te laten genieten van alles wat voetbal zo mooi maakt. Een goede accommodatie, de vele materialen die nodig zijn om de voetbalsport te bedrijven maar vooral te kunnen gaan voor de kwaliteit waar wij als vereniging graag voor willen staan.

Onze nieuwe Reclamebordhouders:

NVT Onderhoudsgroep

Afbeelding1.jpg

SHI B.V.

Afbeelding2.jpg

GogGlas

Afbeelding3.jpg

E.M.L. Online Education

Afbeelding4.jpg

Staals & Van de Laar BV

Afbeelding5.jpg

Het bestuur van SV Someren en de sponsorcommissie wil deze Reclamebordhouders en al haar overige sponsoren bedanken voor hun trouwe steun in het afgelopen jaar en vertrouwen erop ook in de toekomst weer vele sportieve successen met hen te mogen delen.

Namens het bestuur en de sponsorcommissie,
Jos Hurkmans en Ferry Pape.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)