Dominik Vergoossen bezig aan laatste seizoen bij SV Someren

22 februari 2021 16:45

Trainer Dominik Vergoossen vertrekt na afloop van het huidige seizoen bij Someren. Vergoossen wordt volgend seizoen assistent-trainer bij eredivisionist Fortuna Sittard en was de afgelopen drie jaar hoofdtrainer bij Someren.

,,Het was een moeilijke keuze” stelt de oefenmeester. ,,Ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben hier maar soms komt er iets op je weg wat je niet kunt weigeren.” Vanaf komend seizoen wordt Vergoossen assistent-trainer bij Fortuna Sittard, een functie die hij sinds het ontslag van Kevin Hofland bij de Limburgers al vervulde in combinatie met zijn werkzaamheden voor Someren. ,,Ik zou de trainingen nog wel kunnen geven maar dan op wedstrijddagen niet aanwezig zijn, dat is geen fijne combinatie en verdiend een mooie club als Someren niet.”

Vergoossen kijkt tevreden terug op zijn periode bij Someren: ,,Het is een geweldige club waar ik het nog steeds erg naar mijn zin heb. Het is balen dat we de afgelopen twee seizoenen amper gespeeld hebben, deze groep heeft zoveel potentie.”

Het bestuur van Someren wenst Dominik veel succes in zijn nieuwe functie en bedankt hem voor de afgelopen drie seizoenen. Op korte termijn hoopt men de nieuwe hoofdtrainer te presenteren.