Vrijwilliger(s) gezocht voor de avonddienst op maandag

5 september 2016 12:15

Als commissie hebben wij onze avonddiensten de gehele week goed ingevuld, met uitzondering van de maandagavond. Hiervoor vragen wij nog enkele vrijwilligers die zich willen inzetten.

Tijdens de avonddienst beman je de beheerdersruimte. Je hoeft dit niet alleen te doen, je kunt de dienst samen doen met een bekende van je. Met name veel ouders/verzorgers brengen de kinderen naar de training en hebben wellicht dan een paar uurtjes over. Of heb je als clublid een paar uurtjes over, dan is deze functie misschien een goede invulling!

De maandagavonddienst is niet wekelijks en kan ingedeeld worden in 2 blokken: van 17.30 uur tot 19.30 uur en van 19.30 uur tot 21.45/22.00 uur. Wil je meer informatie, neem dan contact op met Twan Engelen, tel. 06-53717851 of mail via [email protected].

Bel of mail ons! Hartelijk dank!
Commissie Facilitaire Zaken

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)