Ruime nederlaag voor Someren A1 bij Venlosche Boys A1

A-junioren zaterdag, A1, 4e divisie D

26 september 2015 15:00

Kleine, P.M.R. de

Op zaterdag 26 september stond een uitwedstrijd op het programma. Dit maal was dat Venlosche Boys die de 3e plek bezetten.

Na een goede warming-up begonnen we aan de wedstrijd die in het begin gelijk op ging. Na een paar minuten spelen ontstonden al de eerste kansen voor ons. Mike maakte goede acties maar wist het net niet te vinden. In de 23ste minuut viel de eerste goal voor Venlosche Boys. De middenvelder kwam op waardoor Nick moest ingrijpen met een tackle die de middenvelder goed ontweek en vervolgens de 1-0 kon binnenschuiven. Vlak voor rust scoorde Venlosche Boys nogmaals door een steekpass van de middenvelder op de centraal verdedigende middenvelder die vervolgens de 2-0 voor zijn rekening nam.

Na de rust begonnen we sterk aan de 2e helft. Sebastiaan was er ingekomen voor Nick, we creëerden een aantal kansen die jammer genoeg niet uitkwamen tot goals. In de 60ste minuut werd Jordy gewisseld voor Tom en Dani voor Bram. Er werd een lange bal gegeven die door de verdediging viel en kon binnen worden geschoten door de linksbuiten van Venlo 3-0. Someren werd slordig na de 3-0 en de concentratie was ver te zoeken. Zo vielen snel de 4-0 en de 5-0 binnen door goede acties van de rechtsbuiten en de spits van Venlo. In de 90ste minuut wist Someren dan toch nog te scoren. Door een te korte pass van de centrale verdediger van Venlo wist Danny er tussen te komen en de keeper te omspelen om de bal vervolgens binnen te lopen en zo de 5-1 voor zijn rekening te nemen.

Dit was een wedstrijd om snel te vergeten. Volgende week zaterdag 3 oktober neemt Someren het op uit tegen Sportclub Irene A1, die op de 10 plaats staan. Hopelijk komen jullie ons dan ook daar supporteren naar een overwinning!