Someren O23 neemt revanche op SV Deurne

5753RN
DEURNE
tel. 0493-314219

Op zaterdag 4 februari stond er een uitwedstrijd van Someren 023 op het programma tegen SV Deurne 023, de mannen van Someren hadden nog wat recht te zetten, de vorige wedstrijd werd met 0-1 verloren tegen Deurne.

Someren begint vrij sterk aan de wedstrijd. In de 9e minuut krijgt Someren een vrije trap, een mooie ingedraaide voorzet van Luc vanaf de linkerkant wordt kiezelhard binnengekopt door Mark, in de 31e minuut krijgt Someren een kans, Stein komt naar binnen geeft voor en Luc weet de bal binnen te werken. In de 35e minuut wordt Tom gewisseld, hij kan niet verder door een hamstringblessure. Rick is zijn vervanger, Tijn verhuisd naar de rechtsback Positie, Rico gaat centraal spelen, kort daarna maakt Tim een mooie panna en passeert zijn directe tegenstander, verliest uiteindelijk de bal door het goede drukzetten van Deurne. In de 52e minuut kan Mark niet verder, hij verlaat het veld voor Rob, deze krijgt al na 4 minuten geel. In de 57e minuut slingert Deurne de bal voor vanaf de linkerkant, er lijkt niets aan de hand Rob wil de bal terugkoppen naar Kevin maar schat de situatie niet goed in, Kevin redt de bal maar word na 2e instantie toch binnengelopen door de spits van Deurne, 1-2 in de 59e minuut maakt Stein een actie naar binnen vanaf rechts komt hij naar binnen de 16 meter in passeert zijn man en weet de bal in de linkerhoek te werken. 1-3 een opluchtend gevoel voor de blauwwiten. In de 73e minuut maakt tim een mooie actie geeft de bal aan Luc, Luc schiet de bal binnen. 1-4 in de 78e minuut verlaat Stein het veld voor Klaas. Na 90 minuten fluit scheidsrechter Lutters voor het laatst. Someren wint de wedstrijd met 1-4 en doet goede zaken.

SV Someren wint voor de 3e keer op rij en blijft staan aan kop, volgende week staat om 17:30 de wedstrijd Someren - Unitas op het programma. Zien we jullie dan ?

Verslag: Rob Custers

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)