Een historisch kampioenschap van SV Someren O23-1!

SV Someren O23-1

Woenselse Boys O23-1

Divisie 4 M

29 april 2023 16:00

FR Ceelen

Sportpark De Potacker
Potakkerweg 21
5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

Na een seizoen van hard werken en tien overwinningen en één nederlaag, zijn ze eindelijk kampioen geworden. De beslissende wedstrijd vond plaats tegen Woenselse Boys en hoewel de uitwedstrijd een score van 5-3 in ons voordeel opleverde, was het in deze wedstrijd duidelijk dat Someren het betere team was. Met een afgetekende overwinning van 5-0 hebben ze de titel verdiend binnengehaald.

De wedstrijd begon wat matig voor Someren, maar dankzij een mooie actie van Tom Lintermans en een schitterende schuiver van captain Rick stond het na 12 minuten al 1-0. De spanning viel van de jongens af en ze speelden beter met enkele kansen tot gevolg. Na een half uur kopte Luc van Berlo, op aangeven van Tom Maas, de tweede goal binnen en toen wist iedereen dat het niet meer fout kon gaan.

In de tweede helft was de scheidrechter Frank Ceelen nog niet begonnen of de derde goal was al binnen. In de rebound kwam de bal voor de voeten van Klaas van Eijk, die met een perfect uitgevoerde stift het geloof bij Woenselse Boys volledig wegnam. Kort daarna maakte Jesse Welten er met een afstandsschot 4-0 van. Het publiek stond te juichen en iedereen wist het zeker: in het eerste jaar wordt O23-1 meteen kampioen! Tegen het einde van de wedstrijd maakte Stein Deerns er ook nog 5-0 van en het feest kon beginnen!

Na de wedstrijd werd er feest gevierd op het veld en in de kantine met alle supporters. Het was een mooie prestatie het hele team, inclusief de supporters die hun steentje hebben bijgedragen aan deze overwinning. Iedereen die een rol gespeeld heeft bij het kampioenschap, waaronder het 1e, 2e en O19-1, bedankt! En er gaat een speciaal bedankje uit naar Pim van Otterdijk, die alles fantastisch heeft geregeld rondom het kampioenschap! Dit is een historisch moment voor SV Someren en een prestatie om trots op te zijn!

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)