Gelijkspel voor Someren O23 tegen Deurne

5753RN
DEURNE
tel. 0493-314219

Op zaterdag 8 oktober mocht Someren O23 het uit opnemen tegen een altijd gewaagde tegenstander voor Someren. Het is een belangrijke wedstrijd, als Someren O23 deze wint zijn de mannen van weer een stap dichterbij de koploper. Dus kunnen de blauwwitten van O23 na een lastige wedstrijd tegen Wittenhorst weer 3 punten mee naar huis nemen?

Om 17:30 is het fluitsignaal van de scheids te horen op de sportvereniging in Deurne. Beide teams hebben veel moeite om in de eerste helft tot voetballen te komen en er komen weinig kansen voor beide kanten. Met 0-0 gaat Someren O23 de rust in. Na de rust pakt Someren het goed op en komen ze goed tot voetbal. De eerste 20 minuten speelt Someren er goed doorheen en Deurne loopt achter de feiten aan.

Tom Lintermans komt er in voor Tijn Welten, kort na deze wissel vindt er een overtreding plaats en Luc van Berlo mag de bal stil leggen om een vrije trap te nemen. Deze geeft hij goed voor de goal, vervolgens wordt de bal doorgekopt naar de tweede paal. Daar maakt de wissel Tom Lintermans zijn eerste contact met de bal en de eerste goal van de wedstrijd door de bal beheerst binnen te koppen. Na de 0-1 van Someren O23 wordt het voetbalspel weer een beetje rommelig. Deurne komt tot een goede scoringskans in de zestien om tot gelijkspel te komen, maar het was een gemiste kans voor de aanvaller van Deurne. Dan breekt in de laatste minuut van de wedstrijd de rechtsbuiten van Deurne door de verdediging van Someren heen met als een slecht gevolg voor Someren de gelijkmaker.

Eindstand 1-1.

Someren ligt door de gelijkmaker 5 punten achter op de koploper Wittenhorst. De volgende wedstrijd neemt Someren O23 het op tegen de laatste in de competitie, VV Trinitas O23. Deze wedstrijd vindt plaats op de Potacker om 17:30 tegen VV Trinitas O23.

Tot dan!