Veteranen: Regenachtige pot in Bakel

1402SB
BUSSUM
tel. 035-6914185

Deze keer mochten wij weer eens aantreden in Bakel tegen Bavos, wat elke keer weer een sterke tegenstander is, maar goed, na het verlies van vorige week moesten we de stijgende lijn toch weer te pakken zien te krijgen. Het weer was een regenachtige herfstdag, maar het blijkt toch lente te zijn en dus was het geen 1 aprilgrap.

Nog steeds zijn er diverse vaste spelers geblesseerd zodat we wederom beroep moesten doen op enkele gastspelers en keeper. Onze dank voor de bereidwilligheid aan hun om mee te spelen. Zelfs onze verslaggever Marcel lag ziek te bed, vandaar dan maar zelf een verslagje gemaakt.

De wedstrijd was op kunstgras zodat we niet tot aan de enkels in de modder wegzakten. De eerste minuten ging het gelijk op en was het aftasten naar de mogelijkheden. Dit had Bavos het snelste door waardoor de 1-0 na 15 minuten op het scorebord stond. Maar 2 minuten later scoorde Tim de 1-1 uit een vrije trap vanaf een 20 meter met een strak schot in de linkerbovenhoek.
Verder ging het de eerste helft nog wel gelijk op, met nog en mooie redding van onze keeper en moest Hans na 30 minuten geblesseerd het veld verlaten door een duw in de rug, en werd gewisseld voor Darek die er gelijk flink tegenaan ging. In de laatste minuut kwam Bavos door een afstandschot nog op een 2-1.

Dit was gelijk het sein voor de rust, en konden we opwarmen en genieten van een kupke thee. Met enkele wissels gingen we met volle moed aan de slag voor de tweede helft, maar dit was voor korte duur, want na 5 minuten was het weer via een corner raak voor Bavos 3-1.|
We konden nog even stand houden maar werden uiteindelijk toch weggespeeld en werd het gauw 4-1 en 5-1 wat ook de eindstand werd.

Na de gebruikelijke snacks en drankje in de kantine zijn we weer afgedropen naar Someren waar we ons weer gaan richten op de thuiswedstrijd tegen NWC volgende week, en hopelijk zijn de blessures dan verleden tijd en kunnen we met een voltallig veteranenteam de draad weer oppakken.

PS. Peter, deze week oefenen op ingooien met beide benen op de grond. ( zie foto 😉)

Link naar filmmateriaal

Fotos, Filmpjes en verslag: Wim Schuts