Veteranen: Deze nederlaag proefde als een overwinning!

Bruheze Veteranen

SV Someren Veteranen

5 november 2022 16:30

Sportpark De Kuil
dr. Abraham Kuyperlaan 5
1402SB
BUSSUM
tel. 035-6914185

Meestal verlaat een elftal na een verloren wedstrijd het veld met een neergeslagen blik.
Bij ons voelde dat afgelopen zaterdag totaal anders. We hadden dan wel met één tegendoelpunt de wedstrijd moeten afronden, maar slecht één enkel tegendoelpunt voelde in het hol van de leeuw deze keer toch als een kleine overwinning voor onszelf.

De verrassing kwam meteen aan het begin van de wedstrijd. Meteen werden we op scherp gezet met het onverwacht vroege tegendoelpunt. Zelfs onze altijd magistraal keepende Marc had nog niet helemaal zijn juiste positie in het doel kunnen kiezen, of de bal hing al achter hem in de touwen.

We moeten en kunnen er geen doekjes om winden, Bruheze speelde een prima wedstrijd. Wij daarentegen wisten ons mannetje echter ook te staan. Als één verdedigend blok konden we aanval na aanval weerstaan, zij het dan hier en daar met een beetje veul mazzel, toen de bal op de paal en de lat het doel miste.

Er waren zelfs enkele momenten waarin een aanval zomaar had kunnen veranderen in een gelijkmaker.

Het was een stevige pot voetbal, waarin we hadden laten zien over veel veerkracht en doorzettingsvermogen te beschikken.

Link naar filmmateriaal

Foto- en filmmateriaal: Wim