Veteranen: Weer terug op niveau na geweldige wedstrijd in Lierop

5715BH
LIEROP
tel. 0492-331589

Na het verlies van vorige week moesten weer opladen en aan de bak voor een uitwedstrijd in Lierop.
Lierop had zich versterkt en verjongd met een aantal selectie spelers, en wij hadden ivm gebrek aan spelers ons versterkt met een drietal zondags spelers. (Dus heb je zin om zaterdags 's middags een lekker potje te voetballen, meld je aan bij de Veteranen).
De weersomstandigheden waar goed en onder een herfstzonneke werd de aftrap gedaan. Het ging gelijk op met diverse kansen aan beide kanten. In de 20e minuut kreeg Edje een grote kans die maar net langs het doel ging. Van beide kanten was de inzet groot en hield Mark met verschillende mooie acties het doel leeg. Met 0-0 gingen we de rust in en werd onder het genot van een bakkie thee de tactiek voor de tweede helft doorgenomen.

Na de rust was er gelijk een offensief van Lierop wat we gelukkig konden tegenhouden, waarna we weer vat op de wedstrijd kregen. In de 20e minuut na rust was er dan de verlossing van Frank die onhoudbaar vanuit een corner de 0-1 in kopte. Hierna werd de druk van Lierop nog eens opgevoerd, met diverse kansen en een schot op de paal, maar we konden stand houden en de eindstand op 0-1 vast houden. Klasse mannen !
Na een kleine derde helft keerde we met een tevreden gevoel weer naar Someren, waar we ons gaan voorbereiden op de thuiswedstrijd tegen Bavos volgende week.

Link naar filmmateriaal

Fotos, Filmpjes en Verslag: Wim.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)