SV Someren 2 verliest van Deurne 2 en speelt nacompetitie

5753RN
DEURNE
tel. 0493-314219

De blauwwitten waren niet in staat om één punt veilig te stellen uit bij Deurne 2. SV Someren kreeg in de eerste helft verschillende grote kansen, maar het vizier stond niet op scherp. Deurne 2 wist wel het net te vinden en daarom ging SV Someren met een 1-0 achterstand de rust in.

Na rust werd het ook nog eens 2-0 voor Deurne 2. SV Someren 2 ging nu alles op alles zetten om terug in de wedstrijd te komen. In de 89e minuut schoot Tim v.d. Boomen de 2-1 binnen. Ook maakte hij in de slotseconde de 2-2, maar dit doelpunt (dat voldoende was voor handhaving in de reserve hoofdklasse) werd zeer discutabel afgekeurd wegens buitenspel. Door deze nederlaag moet SV Someren 2 nacompetitie spelen voor degradatie.

Aankomende zondag speelt SV Someren 2 om 11.00 uur thuis tegen Helden 2. De winnaar van deze wedstrijd gaat door naar de finale van de nacompetitie.