SV Someren 2 begint goed aan de competitie

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

De blauwwitten begonnen voortvarend aan de wedstrijd. In de 3e minuut was het al meteen raak. Ties van Baars wist knap de achterlijn te halen en hij legde de bal perfect terug op de instormende Devi Fondon, die de bal hard binnenschoot, 1-0. In de 9e minuut was het alweer raak voor SV Someren 2. Freek van Bussel zette Nick Kusters met een prima steekpass vrij voor de keeper van ZSV 2 en hij schoot beheerst binnen. Lang konden de blauwwitten niet van de marge van twee doelpunten genieten. In de 11e minuut wisten de Zeilbergenaren door slecht verdedigen van SV Someren 2 terug in de wedstrijd te komen, 2-1. In de 18e minuut werd de mooiste goal van de wedstrijd gemaakt door Nick Kusters. Hij wist de bal met een halve omhaal op randje zestienmeter in de verre hoek te plaatsen, 3-1. De blauwwitten konden wederom niet lang van de marge van twee doelpunten genieten. Vanaf de aftrap kreeg ZSV 2 het voor elkaar de 3-2 te maken. In de 20e minuut was het alweer raak voor SV Someren 2. Devi Fondon zette met een steekpass Ties van Baars vrij voor goal en hij schoot beheerst binnen, 4-2 en dat na 20 minuten. Dit was tevens de ruststand.

Na rust kwam SV Someren ook goed uit de startblokken. In de 48e minuut kreeg ZSV 2 de bal niet weg uit een corner. De bal belandde bij Jan Meulendijks. Hij dacht niet na en schoot de bal knap met de binnenkant van de voet binnen, 5-2. Het geloof was weg bij ZSV 2 en SV Someren 2 ging een tempo lager voetballen. In de 90e minuut wist Mark Oudshoorn op aangeven van Devi Fondon nog de 6-2 op het scorebord te zetten. Een knappe overwinning op het door blessures getergde ZSV 2.

Aankomende zondag wacht de uitwedstrijd tegen NWC 2. Aanvang 12.00 uur op sportpark ’t Root te Asten.

Opstelling: Wessel Pape, Norbert Maas (’76 Bart Hurkmans), Jan Meulendijks, Robert van Lierop (’45 Rob Custers), Jur Schweren, Daan van Vlerken, Freek van Bussel (C) (’79 Fabio Peters), Mark Oudshoorn, Ties van Baars, Nick Kusters en Devi Fondon.