SV Someren 2 verliest uit van Volharding 2

5821BL
VIERLINGSBEEK
tel. 0478-631927

De blauwwitten hadden wat goed te maken na de zeperd tegen NWC 2. Toch kwam SV Someren 2 in de 11e minuut al op een 1-0 achterstand. Op de rand van het zestienmetergebied kreeg Volharding 2 alle tijd om op het doel te schieten. SV Someren 2-doelman Wessel Pape kon het schot niet voldoende pareren, waardoor de bal in het vijfmetergebied eenvoudig binnengeschoten kon worden. In de 16e minuut kregen blauwwitten een grote kans op de 1-1. Het was Maico Meulen die knap de achterlijn wist te bereiken. Zijn voorzet werd op een haar bij de tweede paal gemist door de instormende Mark Oudshoorn. Aan de andere kant was het wel raak in de 18e minuut, 2-0. Dit was tevens de ruststand.

In de 63e minuut kwam Volharding 2 op 3-0. De goede lange bal dwars door het centrum van de verdediging van SV Someren 2 werd beheerst afgemaakt. De blauwwitten en Volharding 2 gingen volop wisselen. In de 72e minuut kwamen de blauwwitten toch nog terug in de wedstrijd. Op aangeven van Nick Kusters wist Freek van Bussel de bal bij de tweede paal binnen te koppen. SV Someren 2 ging alles of niets spelen, maar toch echt hele grote kansen leidden dit niet. Het bleef daarom bij 3-1 voor Volharding 2.

Aankomende zondag staat voor SV Someren 2 een lastige thuiswedstrijd tegen Erp 2 op het spel. Een mogelijkheid tot revanche! Aanvang 11.00 uur op sportpark de Potacker.

Opstelling: Wessel Pape, Norbert Maas, Joost v.d. Velden (67’ Maxime Hollanders), Jan Meulendijks (67’ Jur Schweren), Rob Custers, Daan van Vlerken, Maico Meulen, Nick Kusters, Freek van Bussel (C), Mark Oudshoorn (45’ Ties van Baars) en Fabio Peters.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)