Kopgoals maken het verschil bij ongeslagen Veteranen

SV Someren Veteranen

SVSH Veteranen

18 september 2021 17:00

Wederom was het weer tijd voor de jaarlijkse klassieker tussen SVSomeren en SVSH. Omdat de eerste 2 wedstrijden toch wat blessures opleverden moesten we de hulp inroepen van enkele jongere spelers.
De wedstrijd ging onder zomerse temperaturen en een groot aantal supporters langs de lijn gelijk op, en van beide kanten vielen diverse spectaculaire goals. Ook bij gebrek aan een scheidsrechter heeft Marc deze taak op zich genomen, wat hem goed afging.
De openingstreffer door ons Edje, was er al binnen 5 minuten 1-0. Deze stand konden we de verdere eerste helft vasthouden.

Na de rust had SVSH gelijk een reactie door te scoren met een spectaculaire kopbal 1-1. Dit kon Edje niet waarderen en naar een paar kansen lukte het hem om eveneens met een mooie kopbal de 2-1 te noteren. Steeds meer kansen werden er door ons opgezet, maar misten het doel. Tot SVSH vanuit een corner wederom met een mooie kopbal ons doel trof, 2-2. Hierdoor moesten we weer vol aan de bak, wat lukte door een wederom mooie goal van Tim, 3-2. Op het laatst nog een spectaculaire redding van onze keeper Martin.

Dat betekent dat we na 3 wedstrijden de volle 9 punten kunnen noteren, en tot nu toe ongeslagen zijn, wat een geweldige prestatie is!! Alle foto en spectaculaire film beelden zijn vastgelegd, en te zien op de site van SVSomeren.

Tot volgende week, bij de volgende streekderby thuis tegen ONDO.
Kunnen we de ongeslagen positie vasthouden ?

En denk je bij het lezen van dit verslag, daar wil ik op zaterdagmiddag ook bij voetballen, meld je aan, want we kunnen nieuwe Veteranen hard gebruiken.

Link naar filmmateriaal

Verslag, foto en filmbeelden: Wim Schuts