RKSV Heeze 1 - SV Someren 1 (zon)

RKSV Heeze 1

26 augustus 2021 19:30

Ook de tweede oefenwedstrijd tegen een 1e klasser werd door Someren met 0-3 gewonnen. Het werd een verdiende overwinning tegen Heeze, waarbij het fysieke, door beide ploegen, zeker niet werd geschuwd. In de eerste helft werd er al 2 maal gescoord. Het eerste doelpunt werd door Mike Verdonschot gescoord, hij kopte een corner van Luc Hoeben binnen. Luc zorgde zelf voor de 0-2 om slim te reageren bij een scrimmage voor het doel van Heeze.
Kort na de rust viel het mooiste doelpunt van de wedstrijd. Een diepte pass van Nick de Louw werd door Wesley van Boomen voor het doel gegooid waar zijn broer Tim deze mooie aanval succesvol afrondde en de stand op 0-3 werd gebracht. In deze wedstrijd wist doelman Sil Joosten ook weer de 0 vast te houden. Hij had enkele prima reddingen in huis om Heeze van het scoren af te houden. Hij liet zien dat hij goed in vorm was. Ook trainer Tim van Seggelen zal tevreden terugkijken op deze laatste vriendschappelijke wedstrijd. Op naar de bekerwedstrijden.