Someren 2 wint eenvoudig eerste bekerwedstrijd

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

De blauwwitten gingen voortvarend van start. In de 2e minuut wist Ties van Baars op aangeven van Nick Kusters de 1-0 tegen de touwen te schieten. Nog geen 3 minuten later werd het al 2-0. Mark Oudshoorn wist bij de tweede paal een corner van Nick Kusters binnen te werken. Daarna ging Someren 2 mee in het spel van Bruheze 2. Het tempo lag veel te laag vanuit de kant van de blauwwitten. Het was daarom tot de 32e minuut wachten op de 3-0. De rebound uit een vrije trap kwam terecht bij Jan Meulendijks die de bal in twee instanties binnen wist te schieten. In de 38e minuut was het wederom raak. Het was Gjalt Burger die een aanval goed opzette. Met wat geluk kreeg hij de bal weer terug, speelde de verdediger uit en hij wist de bal tegen de touwen te punteren. 4-0 voor Someren 2 was tevens de ruststand.

De tweede helft was van Someren 2-kant matig. In de 81e minuut kwam de 5-0 nog op het scorebord. Het was Fabio Peters die op aangeven van Devi Fondon nog wist te scoren. Dit was tevens de eindstand. Een makkelijke overwinning voor Someren 2. Echter laten de blauwwitten na met veel grotere cijfers van het veld te stappen.

Aankomende zondag wacht de tweede bekerwedstrijd uit tegen RKMSV 2. Om 11.00 uur wordt er afgetrapt in Meijel.

Opstelling: Wessel Pape, Norbert Maas, Jan Meulendijks, Jur Schweren, Rob Custers (’17 Robert van Lierop (Rick Vereijken ‘59)), Gjalt Burger, Devi Fondon, Mark Oudshoorn (’59 Dirk Swinkels), Ties van Baars, Nick Kusters (C), Fabio Peters.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)