Zeer matig spelend SV Someren 2 trekt ook derde bekerwedstrijd over de streep

6031TZ
NEDERWEERT
tel. 0495-632536

De blauwwitten mochten de laatste bekerwedstrijd in de poulefase gelijk spelen tegen Merefeldia 2 om door te gaan naar de volgende bekerronde. SV Someren 2 was de gehele wedstrijd geen schim van de ploeg in de twee eerder gewonnen bekerwedstrijden tegen Bruheze 2 en RKMSV 2. Het spel was SV Someren 2-onwaardig en de blauwwitten mochten van geluk spreken dat er na 90 minuten een 1-0 voorsprong op het scorebord stond. In de 60e minuut was het de gehinderde doelman van Merefeldia 2 die bal in de voeten van Dirk Swinkels bokste. Hij dacht niet na en hij schoof de bal in het doel.

Aankomende zondag wacht de eerste competitiewedstrijd van het seizoen thuis tegen ZSV 2, aanvang 11.00 uur. De Zeilbergenaren speelden in de beker gelijk tegen NWC 3, maar zij wisten wel te winnen van ASV’33 2 en Ysselsteyn 2. SV Someren 2 zal uit een ander vaatje dan afgelopen zondag moeten tappen om goed voor de dag te komen tegen ZSV 2. Er zal iets anders van de Somerenaren verwacht worden.

Opstelling: Wessel Pape, Daan Hurkmans (’45 Norbert Maas), Jan Meulendijks (C), Jur Schweren (’45 Robert van Lierop), Rob Custers, Daan van Vlerken, Joep Wijnen (’45 Dirk Swinkels), Mark Oudshoorn, Ties van Baars, Luuk Hoeben (’45 Nick Kusters) en Devi Fondon.