Someren 2 stelt teleur uit bij SV De Braak 2 en bekert niet door

SV De Braak 2 (zon)

13 september 2020 11:00

In de derde en tevens laatste bekerwedstrijd in de poulefase maakten SV Someren 2 en SV De Braak uit wie er doorging in de beker. Beide teams hadden notabene hun eerste twee bekerwedstrijden gewonnen. De eindstand werd 3-0 voor SV De Braak. De mannen uit Helmond waren veel feller en tevens dodelijk in de omschakeling. De blauwwitten kregen wel enkele kansen, maar het vizier stond niet op scherp. Op basis van deze wedstrijd bekert SV De Braak 2 daarom dan ook terecht door. Een grote teleurstelling voor de mannen uit Someren, want ver komen in de beker was wel een van de doelstellingen van dit seizoen.

Aankomende zondag wacht de eerste competitiewedstrijd alweer van het seizoen. De blauwwitten spelen om 11.00 uur thuis tegen Groene Ster 2. Dit wordt meteen een zware kluif. De Heerlenaren ging vrij gemakkelijk door in de beker met uitslagen als 7-1 en 8-0. De mannen uit Someren zijn daarom gewaarschuwd en er zal een ander team moeten staan aankomende zondag.

Opstelling: Dirk Kerkers, Wouter van Santvoort (45’ Norbert Maas), Niels Schweren, Thijs Santegoeds (64’ Bart Hurkmans), Jur Schweren, Stijn Sanders (58’ Devi Fondon), Rick Vereijken (45’ Pascal Loomans), Bob van Zon, Jan Meulendijks (C), Dirk Swinkels (45’ Luc Bouwmans), Fabio Peters.