SV Someren/NWC uitgeschakeld in bekertoernooi

SV Someren VR1 (zon)

Groep 1 KO1

20 oktober 2019 12:00

De vrouwen van Sv Someren/NWC zijn uitgeschakeld in het bekertoernooi. In Geffen werd er na verlenging met 5-2 verloren van Nooit Gedacht.

De eerste helft was voor de thuisploeg, die met een 2-0 stand de rust in ging. Tweede helft was vanaf het begin voor Sv Someren/NWC die binnen 10 minuten via Kim Bankers en Yvonne Swinkels op gelijke hoogte kwam. Beide ploegen gingen nog volop voor de winst, in deze soms erg harde en open wedstrijd. Er waren kansen over en weer, maar uiteindelijk stond er na 90 minuten 2-2 op het scorebord.

In de verlenging bleek Nooit Gedacht over de langste adem te beschikken. Via een geweldig afstandsschot kwamen de rood witten op een 3-2 voorsprong. Uiteindelijk wist deze ploeg nog uit te lopen naar een 5-2 eindoverwinning.

Ondanks het verlies en deze vroegtijdige uitschakeling kunnen de vrouwen van Someren/NWC met opgeheven hoofd het bekertoernooi verlaten, om zich zo optimaal te kunnen geven voor de competitie.

Daar is aanstaande zondag het treffen met Fc Eindhoven II. Aftrap van deze wedstrijd is om 12.00 uur op Sportpark De Potacker.

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)