Gemert 2 een maatje te groot voor Someren 2

Gemert 2 (zon)

Hoofdklasse HK

25 november 2018 11:00

Someren 2 begon niet goed aan de wedstrijd. Al in de 2e minuut kwam Gemert 2 uit een corner op een 1-0 voorsprong. Niet veel later kreeg Nick Kusters een mogelijkheid om Someren 2 op gelijke hoogte te brengen. Zijn kopbal had echter te weinig vaart om de keeper van Gemert 2 te verrassen. In het restant van de eerste helft was Gemert 2 heer en meester en kwam het ook op 2-0 en 3-0.

Na rust kwam Someren 2 beter uit de kleedkamer. In de 64e minuut kwam het ook op 3-1. Een goede actie/voorzet van Devi Fondon werd door een verdediger van Gemert 2 in eigen goal gewerkt. Gemert 2 stelde snel orde op zaken en kwam het niet veel later alweer op 4-1. In de laatste minuut werd het ook nog 5-1. Dit was tevens de eindstand.

Een wedstrijd vanuit Someren 2-kant om snel te vergeten. De zwartwitten waren duidelijk beter dan Someren 2 en hielden de punten dan ook meer dan terecht in Gemert. Een hoogtepunt was wel dat Maico Meulen na lang blessureleed weer zijn eerste minuten maakte.

Aankomende zondag speelt Someren thuis tegen OSS’20 2 om 11.00 uur

Opstelling: Wessel Pape, Bart Hurkmans, Norbert Maas, Joep Swinkels, Robert van Lierop (C), Jur Schweren, Stijn Sanders (62’ Max Sonnemans), Pascal Loomans, Nick Kusters (52’ Devi Fondon), Jan Meulendijks (70’ Maico Meulen) en Luuk Hoeben.