Ondo VR1 wint derby tegen Someren VR3 (2 – 3)

SV Someren VR3 (zon)

ONDO VR1 (zon)

Vrouwen, VR2, 6e klasse 04

6 mei 2018 10:00

Op een zonovergoten zondag werd er een zomerse wedstrijd gespeeld tussen VR3 en de bezoeksters ut Heusden Ondo VR1. Deze wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar maar Ondo VR1 pakte toch de volle buit.

Eerste helft

Ne een geslaagd “voetbalfisje” de avond voorafgaand aan deze wedstrijd hadden onze dames het zeer zwaar ….  De bezoeksters maakten dankbaar gebruik van het slap begin van de gastrrouwen en namen na enkele minuten al snel de voorsprong. Ondo had hierna nog enkele kansen om de voorspong uit te bouwen maar het vizier stond gelukkig niet op scherp. Uit een mooie aanval via de rechterkant met Sofie en Juul belandde de bal bij Loes die met een lage schuiver in de hoek voor de gelijkmaker tekende. Ruststand 1 - 1

Tweede helft

Ook na de rust kwamen de gasten beter uit de startblokken. Met een listige afstandsschot werd wederom de voorsprong gepakt door het team uit Heusden. Hierna was hetzelfde beeld als voor de rust met enkele goede kansen voor Ondo welke geen doelpunt opleverde. Someren herpakte zich en kon de gelijkmaker binnen schieten. Na een mooie schot op de lat door Renske kwam de terugspringende bal bij Melissa terecht die met een mooie lob kon scoren. Tot het einde toe bleef het spannend met kansen over en weer. Toch kwamen de gasten weer op voorsprong. Dit bleek de winnende treffer en zo gingen de bezoeksters met de winst aan de haal.

Eindstand 2 – 3

Komende dinsdag wordt er een inhaalwedstrijd gespeeldom Weert tegen Oda VR1 aanvang 19.30 uur.

Verslag : DJ Rhoe
Foto's : Daphne Steuten