Someren 2 verliest terecht van Blauw Geel'38 2.

Blauw Geel'38/JUMBO 2 (zon)

Mannen, 2, Hoofdklasse HK

29 oktober 2017 11:45

Over 90 minuten gezien kwamen de mannen uit Veghel als terechte winnaar uit de strijd. Zij hadden het betere van het spel en kregen ook de beste kansen. Vooral in de tweede helft kreeg Blauw Geel'38 2 enkele honderd procent kansen. In de 57e minuut werd de 1-0 pas gemaakt. In eerste instantie kon Someren 2-doelman Tim Vinken nog redding brengen, maar de rebound kon eenvoudig tegen de touwen worden geschoten. Niet veel later kreeg Luc Bouwmans dé kans op de 1-1. Hij wist de keeper van Blauw Geel'38 2 echter niet te verslaan in een 1-1-situatie. Het werd een open wedstrijd en het spel ging op en beide teams kregen kansen. Blauw Geel'38 2 trok aan het langste eind middels een makkelijk door Someren weggegeven penalty, 2-0. Vlak voor tijd kreeg Nick Kusters nog een grote kans, maar hij schoot de bal veel te slap op goal, waardoor de keeper van Blauw Geel'38 2 makkelijk redding kon brengen.

Aankomende zondag wacht de lastige thuiswedstrijd tegen Gemert 2. Aanvang 11.00 uur.

Opstelling: Tim Vinken, Norbert Maas (62' Oelse Venhuizen), Rowan Leenen, Robert van Lierop, Jur Schweren (74' Rob v.d. Sluijs), Dennis Kanters, Fabio Peters (62' Justin Hoeben), Luc Bouwmans, Devi Fondon, Nick Kusters en Pascal Loomans.